Barney se předváděl před publikem

09.07.2011 00:00

Čau hafani,

v sobotu 9.7. jsem se byl předvádět. Ve Velké Chmelištné se konaly závody hasičů v požárním sportu. Tomu moc nerozumím ale vím, že na konci hadice je spousta vody a té už rozumím dobře. :-) Původní zadání od vedení naší kynologické organizace bylo, že tam cosi bude a my máme za úkol předvést něco z agility, což bude doprovodný program těch závodů. Takové zpestření. Páníčci byli docela v pohodě.

 

Když jsme dorazili na místo, páníčci už tak v pohodě nebyli. Čekali něco komorního, přece jen ta vesnice velká není. Opak byl pravdou, za vesnicí stálo na poli velká spousta aut osobních i velkých hasičských a byla tam veeeeliká spousta lidí. U paničky propukla panika a tréma a prohlásila, že před takovou spoustou lidí vystupovat nemůžeme :-) Já byl jiného názoru, já totiž obecenstvo rád.

 

No co myslíte, dopadlo to dobře. Jak taky jinak, že. Páníček říkal, že se nám to moc povedlo. Bylo veliké horko, sluníčko pražilo, panička měla během našeho 30 minutového vystoupení připálená záda a ramena. Ale na mém výkonu to znát nebylo, vše jsem podal s maximálním nasazením a vervou.

Tedy, teď aby to nevypadalo že jsem se tam byl předvádět sám a já sám jsem běhal půl hodiny. To néééé. Byli tam další kámoši z agility party ze cvičáku z Rakovníka. Takže velká Berry, malá Mája a střední Frída. My všichni jsme předvedli velmi jednoduchý parkur.

Já jsem pak s paničkou zapojil i přítomné děti. Blbnutí s dětmi mám zdokumentováno - viz video níže.

 

Podtrženo a sečteno: mise agiliťáků ve Velké Chmelištné byla úspěšná! Hurááááááá :-) Haf Haf Haf!!!

Váš Barney