Barneyho 4. narozeniny

10.11.2013 15:18

Ahoj kamarádi, ahoj sourozenci, ahoj maminko Kelly,

 

všem vám moc děkuji za přání k narozeninám. Moc jste mě potěšili a mám velikou radost.

 

I když mám narozky 30. října, domluvil jsem se s páníčky, že to tentokrát kousek posuneme. Panička, strůjce hlavního dárku v podobě skvělého masového dortu, měla náročné období v práci a tak jsme počkali, až se situace trochu uklidní. A dočkal jsem se. Vzala si volno z práce, nakoupila všechny suroviny, byla s námi celý den doma a vyráběla ten vytoužený dort. My jsme s Montíkem aktivně asistovali. V pátek navečer, když dorazil domů páníček, začala ta velká sláva.

Už jsou mi čtyři a prý bych mohl tedy už chodit do školky. Děti mám rád, ale naštěstí mě tam nenutí doopravdy chodit. Každý den bych jejich povykování a tahání za uši a ocásek asi nemusel. Dostal jsem suprový dort. Hovězí, kuřecí, žaludky, srdíčka, vepřový ocásek, všechno dohromady asi 3 kila. K tomu sulc ve kterém to všechno drželo pohromadě. No krásná věc nad kterou srdce každého hafana zaplesá. Nejdříve jsem dostal ochutnávku já, jako oslavenec, a zblajznul jsem toho jen během focení snad půl kila naráz. Pak mi přišel popřát Montík, ale když viděl jak živelně "obdivuju" dort, tak se raději držel opodál, i když je to jindy pěkný drzoun.

Dort mi sebrali, prý aby se mi nebylo špatně. No jak by se mi po něčem dobrém mohlo udělat špatně, rozumíte tomu? Já ne. Ale po dortu byly další dárky, balíčky s mlskami, nové přetahovadlo (stávájící venkovní jsme s Montíkem už poněkud opotřebili) a krásné nové házelo na cvičák (to aktuální je na tom už také dost bídně a drží pohromadě jen silou vůle).

Zkrátka a dobře, sice posunuté, ale jinak výborné narozeniny. Já byl navýsost spokojený. Dort dostáváme s Montíkem ke snídani a k večeři (spolu s granulkami) celý víkend. Z hraček mám stále velkou radost, včera jsme byli pást ovečky, dnes byl agility trénink, a tak si tenhle narozeninový víkend docela užívám.

 

Váš čtyřletý Barney

p.s. abych já ostuda nezapomněl: vše nejlepší, pevné zdraví a hodně úspěchů sportovních i jiných přeji svým sourozencům Enží a Kimovi

 

Barney se těší na dort

Očenichání dortu - z které strany začít?

Dortu plná tlama

Montík trpělivě čeká, jestli mu Barney kousek dá

Zkouška pevnosti házedla