Další pasení oveček a úspěšný slalom

26.09.2013 22:12

Ahoj kamarádi,

byli jsme opět trénovat u oveček. Já podruhé, Monty už potřetí. Já zatím spíše tancuju kolem paničky, tak jak jsem zvyklý z agility. Monty už je o fousek dál a pomalu začíná rozumět tomu, jak se na ovečky musí. Sem tam má ještě "kousavý" výpad, ale už to není naštěstí tak časté. To já jsem na ovečky hodný snad až moc, chodím si je očuchávat a že bych kousnul mě ani nenapadlo.

Musíme se pochlubit velkým Montíkovým úspěchem: spolu s paničkou spořádaně provedli ovečky kolem celé louky na které se pase. Byly tam kůly které měli obejít, branka do které se měli strefit a na konci slalom mezi tyčkami. Byli moc šikovní oba dva. Video se slalomem je pod textem. Trochu mu to závidím a určitě to brzy zvládnu taky.

 

Váš borderák Barney