Návštěva u Bonyho

30.06.2011 22:03

Ahoj psiska,

v neděli jsme s Montym jeli za jeho rodinou. Schůze se konala u prckova brášky Bonyho. Ten má veeelikou zahradu a má na ní rybník. Pořádně velkou vodu s kapry. No já se neudržel a hupnul jsem tam. Páníčci mi to dlouho tolerovali, ale po čase mě zkoušeli dostat ven. Kdepak, nešel jsem ani na příkazy, ani na mlsky, ani na přemlouvání, ani na hračky. Rybník s kapry je výborná věc a myslím, že si o ní napíšu Ježíškovi. Do sněhu a po psím způsobu.

 

Kromě rybníku tam tedy byl Monty, Bony - domácí mladý pán a Dixi. Všichni tři stejně velcí, stejně drzí a toho času stejně bez zubů :-) :-) :-) Jako pedagogický dozor přišla jejich maminka Katy. To je moc pěkná ženská, ale vedle toho rybníku až tak zajímavá nebyla.

 

Páníčci se k rybníku nemají, ti mi tak maximálně napustí za domem plechovou vanu. Myslím, že počkám až trochu sprchne, až bude hlína měkčí. Pak se do toho dám. Vyhrabu si rybník sám.

 

Váš Barney

p.s. z toho rybníka na návštěvě mě dostali až po hodině. Pak mě drželi na vodítku a už mě nechtěli pouštět.