Noví kamarádi

21.02.2011 20:54

Mám hned čtyři nové kamarády, heč!

Dva chodí spolu se mnou trénovat agility v Rakovníku. Bíglice Frída a štěně border collie Chuck. Při první návštěvě jsem se Chuckovi věnoval, provedl jsem ho pyšně po celém cvičáku, všechno jsem mu předvedl. Při druhé návštěvě mě ale mnohem a mnohem víc zajímala Frída. To je velmi pohledná slečna, která má vybrané způsoby a umí se chovat jako pravá dáma. Chuck je utržené péro z gauče (jako ostatně všechny borderky) a budu se snažit o více fotek, na kterých bude čenichem napřed.

 

Další kamarádky jsou z mojí vesnice, potkal jsem je při procházkách:

Dixie, německá ovčanda (jako strejda Dag). Holka. Myslím, že říkala že jí je 3,5 měsíce. Potkali jsme se při venčení. Já jsem venčil svoje páníčky, ona venčila své dva kluky. Pěkně jsme si vyhráli. Jsem zvědavý, jak bude velká. Ona totiž měla na výšku už skoro tolik co já. A ty tlapy jaké měla veliké. No s těmi bych se tedy tahat nechtěl, to vám povím.

 

Fanny. To je krásná slečna border collie, blue merle. Je o něco mladší než já a říkala, že možná bude uvažovat o agility. Tak třeba se s ní budu potkávat na cvičáku. To by bylo moc prima. Zatím ji ale vyhlížím jen při procházkách.