Novinky z agility

21.02.2011 20:26

Z agility mám dvě zprávy. Dobrou a špatnou. Začnu tím horším.....

 

Skočky, tedy překážky překonávané přeletem, které mi krásně šly (kvůli šetření vyvíjejících se kloubů zatím jen na výšku medium), jsem začal kazit. Tedy panička říká, že je kazím. Já chápu agility jako sprint. Kdo bude v cíli první, ten vyhraje. A přeskakováním se jen hloupě zdržuju. Takže to beru maximální rychlostí a tyčky létají vzduchem. Zkoušeli na mě i takové kulišárny, jako že mi tam dali tři tyčky po 5-10 cm nad sebou. Taky letěly. Panička z té mé rychlotechniky agility nebyla moc nadšená a prý asi budeme muset vzít skočky od začátku. Nechápu proč. Jsem rychlý a ještě rychlejší, tak co by ještě chtěla?

 

Dobrou zprávou je, že mě moc baví technika. Otočky kolem čehokoli apod. Nově jsme začali trénovat slalom. Ještě ho občas spleteme, někdy já, někdy panička. V zápalu občas rafnu paničku do ruky. Nerad. Ona se ale na mě nezlobí, je ráda, že mě tahle těžká překážka tak baví.