Ovečky, výlety a bolavá tlapka

16.09.2013 00:00

Ahoj hafani,

 

během posledních dnů se toho seběhlo hodně a zavařilo to na hutný informační guláš. Pohodlně se usaďte, servíruji:

 

  • Měli jsme jet na naše první pasení oveček. Barney měl ale osinu v tlapce, kterou si pořídil při dlouhé procházce s páníčkem. Na 20 km cestě přešli asi 100 m přes strniště a to stačilo. Výsledek: několik návštěv pana veterináře a k ovečkám jsem jel jenom já, Monty.

 

  • První pasení oveček mi šlo náramně, ze tří zkoušek jsem začal zlobit až v té poslední a to jsem jednu ovečku kousnul. Prý jsem mrcha. Ptal jsem se Barneyho co to je a nevěděl, on to prý nikdy nebyl.

 

  • Když se Barneymu po více než týdnu tlapka trochu začala hojit, jeli jsme na výlet na Šumavu. Bylo to moc prima, ale ušli jsme jen vcelku krátkou cestu (kolem 10 km), abychom Barneymu šetřili jeho pravou zadní.

 

  • Jeli jsme na výlet do Jizerských hor a udělali si procházku po okolí Bedřichova. Minulý rok jsme tam byli na dovolené a moc se nám tam líbilo. Počasí: šli jsme v mracích a sršela voda. Díky tomu jsme ale skoro nikoho na celé 13 km trase nepotkali a mohli jsme běhat na volno. Dokonce i já jsem tu důvěru na většině cesty dostal. Zase jsme šli raději kratší vzdálenost, abychom Barneymu šetřili dobře se hojící packu.

 

  • Jeli jsme na druhé pasení oveček, tentokrát už oba. Já jsem byl trochu unavený z předchozích výletů a tak jsem chvílemi zkoušel ovečky kousnout (nenechali mě, vždy mě okřikli) a občas jsem se od oveček dokonce odešel podívat, co dělá Barney. Ten seděl a pozorně sledoval ovečky a hlavně krásnou psí slečnu Kety, která u oveček bydlí a umí to s nimi jedna radost. Chvíli jsme pak pásli spolu s Barneym a nakonec Barney sám. A šlo mu to krásně, na to že byl u oveček poprvé v životě, byl skvělý. Až jsem mu trochu záviděl. Sice běhal hodně blízko ovcí (já běhám ve velkých kruzích – pokud zrovna nejdu kousnout), ale neměl žádnou snahu použít zuby, ani malinko, spíše si je očuchával, ouška, koutky tlamy atd. Vůbec se jich nebál, a když mu jedna ze stáda utekla, bleskově si jí přivedl sám zase zpět. Paní, která ovečky vlastní a učí naší paničku a nás pást říkala, že Barney je tak něžná bordera, že tam takovou snad ještě neměla. Prostě můj starší brácha Barney, šikula veliký.

 

Informačního guláše to byla notná porce, snad z něj nebudete mít zažívací potíže :-)

 

Velkou pusu všem posílá váš Montík