1. Montíkovy narozeniny

31.01.2012 19:07

Ahoj kamarádi a kamarádky,

já mám první narozeniny. Bylo to pro mě veliké překvapení, já totiž nevěděl, kdy jsem se narodil. Totiž, já měl tehdy, před rokem, zalepený oči a nožičky příliš vratké. Nedohlédl jsem na kalendář a ani jsem se k němu nedokázal dobatolit, abych se podíval, kolikátého že to máme. Brácha Barney to určitě věděl, ale nic mi neřekl a jen se uculoval. Oba jsme sledovali paničku, jak připravuje nějakou úžasnou dobrotu, ale že je to pro mě, no to jsem vůbec netušil.

Pro faktickou správnost: moje narozeniny jsou dnes, posledního ledna, ale slavili jsme je v neděli dvacátého devátého (teď už na kalendář vidím dobře), když jsme s páníčky celý den spolu doma, abychom si s Barneym mohli dostatečně užít dortu a hraček.

 

No co vám mám povídat: překvapení to pro mě bylo veliké, nadšení z dárků obrovské, chuť na dort nezměrná. Jak to s dortem dopadlo můžete vidět na našich obrázcích. A nebojte, nezbouchali jsme ho celý naráz (měl asi 2 kila), zbylo nám ještě na několik večeří. Mňam.

 

Váš, už roční, Monty