Dnes jsem se viděl s maminkou!

04.12.2010 21:05

Dnes jsem se po dlouhé době viděl s maminkou, s Kelly. Já měl takovou velikou radost. Moc jsem se na ní těšil. Ona mě taky hned poznala a vypadalo to, že ze mě má radost taky. Asi neví, že mám pubertu *).

Viděli jsme se na závodech v Krupé, které pořádala OSA Panda. Závodila Kelča, já ne. Ještě nemám naučené všechny překážky, takže s ní zatím soutěžit nemůžu. Maminka možná nebyla úplně první, ale to bylo jisto jistě způsobeno pouze těžším terénem uzpůsobeným spíše pro koně než pro nás, pro hafany. Rozhodně však byla nejkrásnější borderkou, která tam běžela. Určitě.

Mrkněte na naše fotky, uvidíte, jak nám to spolu slušelo.

 

 

*) Představte si, já měl minulý týden na bradě beďara! Už to naštěstí zase zmizelo. Dovedete si představit, jak si ze mě páníčci utahovali...