Dvojí výlet na Šumavu

17.08.2011 05:31

Milí hafani,

 

poslední dva víkendy jsme byli s páníčky na Šumavě. Já a Barney jsme tam pomáhali odvézt a zase přivézt zpět vlčáka Daga s jeho dvěma paničkami. Byli tam týden na dovolené.

 

Bylo to tam moc príma. O první víkend jsme šlapali ze Špičáckého sedla na Čertovo a Černé jezero. Bylo po dešti, všude vlhko nebo spíše přímo mokro. To mělo ovšem příjemný efekt v tom, že bylo všude málo lidí a v lesích jsme míjeli spoustu potůčků, ve kterých jsme se napájeli a brouzdali. To se nám oběma mooc líbilo. Páníčci žbrblali, že pro samé po zemi lezoucí mraky není nic moc vidět, ale spokojení jsme byli všichni.

 

Druhý víkend jsme byli už spolu s Dagem na procházce ze Srní na Turnerovu chatu. To se jde nejdříve přes louky, pak lesem a nakonec se jde podél řeky Vydry. To je moc pěkná řeka, s chladnou vodou a spoustou kamenů. Voda je výborná na pití a osvěžení tlapek. Kameny jsou zase zajímavé prolézačky. Páníčci nás sice každou chvíli okřikovali, aby nás nestrhnul proud a nehodil nás nekontrolovaně na nějaký šutr, ale my jsme si stejně dělali co se nám líbilo.

Na Turnerově chatě bydlí vydrák. Barney mi říkal, že je to ten, co byl ve Večerníčku o Vydrýskovi, který se nám oběma tolik líbil. Natahoval jsem se přes zídku, snažil jsem se ho zahlédnout, ale marně. Byl zalezlý v boudičce. Ale alespoň jsem ho cítil.

Páníčci říkali, že na té Turnerově chatě dobře vaří. No my to ani jeden nemůžeme posoudit, nic jsme nedostali. Nebo takhle: dostali jsme svačinu, ale tu, co nám panička doma nachystala. Takže ke kulinářskému hodnocení nejsme kompetentní. Bohužel.

Cestou zpět Barney zazlobil a páníčci se na něj dost hněvali. Označkoval si totiž kámen a Dag se tam šel podepsat taky. Jenže Barney na něj ošklivě začal vrčet a cenit zuby. No to se mezi slušně vychovanými psy nedělá. Říkal to páníček. A taky říkal, že si z něj nemám brát příklad. Tak já to teda zkusím.

 

Monty