Inventura Vánoc 2010

17.01.2011 20:21

Vánoce 2010 byly asi moje první, ze kterých si něco více pamatuji. Vánoce 2009, to jsem byl já sám dárečkem, protože si mě páníčci přivezli 23. prosince. Já byl pak v novém domově příliš zaměstnaný objevováním nových věcí a tak jsem si ani pořádně nevšiml, že nějaké Vánoce jsou.

 

Tyhle Vánoce byly ale už jiné. Paničce jsem vydatně pomáhal při pečení cukroví (spal jsem u trouby, u dřezu, u dveří do ledničky atd.). S páníčkem jsme chodili na procházky (to nás vyhnala panička, když nás měla už obou dost). Velkým zážitkem bylo stavění stromečku. No a pohádky.... ty mám rád. Když jsou v nich nějaká zvířata, tak to dávám velký pozor. Dobře poznám, když mě jen šidí a zvířátka nejsou pravá, nebo jejich zvuky ne. To vycvičené psí ucho hned pozná.

 

A pak přišel Štědrý večer. Navzdory mému očekávání jsem dostal dárečky. A nebylo jich málo. Tak to jsem byl asi přece jen hodný. Dostal jsem spoustu mlsek, dostal jsem pískacího mývala, házedlo na tenisáky (to dostala tedy spíše panička, protože normálně nikam nedohodí), A HLAVNĚ, dostal jsem naprosto úúúžasný létající talíř. Ten je naprosto úúúúžasnej. A můžu ho vřele doporučit všem spoluhafanům. Vyrábí ho firma Kong, je celý z měkké gumy, pěkně létá a i daleko a především vydrží neuvěřitelné věci. Schválně mrkněte na tuhle "zátěžovou zkoušku"