Kozel

17.08.2011 05:43

Páníčci nás opět vytáhli na výlet. Byli jsme na Kozlu. Já se rozhlížel co jsem mohl, čmuchal jsem usilovně, ale nikde jsem žádného nenašel. V rybníce pod zámkem jsou kachny. Ty jo, ty tam jsou. Ale kozel nikde žádnej, ani v rybníku. Nevím, proč se to jmenuje Kozel a ne Kačer.

 

Ze zámku jsme šli takovým okruhem přes Nestlivský rybník až jsme došli na zříceninu hradu Lopata. Oni si v tom kraji vůbec potrpí na divná jména, že jo? Tam to bylo velmi zajímavé, museli jsme s Barneym lézt po strmých kamenech, pak dřevěných schodech, skrz které bylo vidět dolů (a mě chytala čirá hrůza za kožich) a nakonec jsme šli přes takový dřevěný můstek. No a už jsme tam byli. Moje zklamání bylo stejné jako u toho zámku. Ale tam jsem alespoň našel zámek. Tady jsem běhal, hledal, ale hrad jsem nenašel. Páníčci si něco četli na nějaké ceduli, ale nic mi k tomu neřekli. Tak nevím. Asi ho někdo ukradnul. Nebo zahrabal. Myslíte, že jde zahrabat hrad na horší časy?

 

Monty