Monty byl na výstavě

18.07.2011 00:00

Ahoj,

byl jsem na výstavě. Tedy přesněji na Národní výstavě psů v Mladé Boleslavi. Doprovázeli mě páníčci a Barney. Barney se nevystavuje, protože má od narození trochu podsazené spodní zuby. Jemu to nevadí, ale při výstavě by byl vyřazen. Barneyho vystavování moc nebaví (narozdíl od tam přítomných psích slečen). Páníčci z vystavování taky moc nadšení nejsou, mají raději nějaké akčnější záležitosti, třeba agility závody.

Jak jsem tak zjistil, výstava je o tom, že se někam sjede veliké množství psů (tady jich bylo tuším přes 2700 !!). Na místě se pak různě kartáčují, češou a jinak upravují. Tedy činnosti, které moc rád nemám. Ani já, ani Barney. Ti obzvláště hodně chlupatí hafani, kteří mají zvláště cílevědomé páníčky, jsou pak připravováni i několik hodin. Neuvěřitelné, já koušu už po pěti minutách kartáčování línající srsti. Všechna ta snaha a čekání je pak vyvrcholeno proběhnutím se před rozhodčím, který si každého hafana prohlédne a řekne, co o něm soudí. Během pár minut. No a to je všechno a zase se jede domů. Není to tedy žádná bžunda, ale jeden se potká s neuvěřitelnou spoustou hafanů a cesta tam a zpět je taky příjemné vytržení z každodenní rutiny.

Když jsme na výstavu dorazili, zjistil jsem, že tu na to nebudu sám. Byla tu totiž taky moje sestřička Dixi a bráška Bony. Jéje, to bylo vítání a olizování a okusování. Kožichy podle toho pak taky vypadaly :-) A protože jsme se v naší štěněcí kategorii umístili všichni tři pěkně, musím říct, že jsme moc povedená rodinka :-)

 

Váš Monty