Monty na kladině

15.07.2012 14:37

Ahoj,

 

musím se pochlubit ohromným úspěchem, který jsem zaznamenal na posledním agility tréninku: přešel jsem několikrát kladinu tam a zpět. Panička při tom spotřebovala skoro celý pamlskovník, ale stálo to za to.

 

Doposud jsem se totiž toho úzkého prkna bál. I když mi ho položili skoro na zem, náběhy se zvedaly sotva do 30-40 cm od země, odmítal jsem na tuhle překážku vlézt. Když mě na náběh přenesli, hrůzou mi zcela zdřevěněly nohy. Až do pondělí 9.7., kdy jsem viděl, jak přes nijak nesníženou kladinu v pohodě přešlo malé bordeří štěně. Bez jakýchkoli zvláštních výzev, zkrátka přeťapalo tam a zase zpět. No tak to jsem o tom tedy začal trochu přemýšlet, dlouho jsem se soustředil a pak spolu s paničkou podal zcela vyčerpávající výkon.

 

Váš Monty