Montyho večer jako z grotesky

10.01.2012 09:13

Ahoj hafani,

včera večer Montík zabodoval. Užívali jsme si večerní pohodičku, já byl u paničky a nechával drbat za ouškem. Světla byla ztlumená, Vánoční stromeček svítil, perníčky na něm voněly, televize hrála něco poklidného.

Když tu se páníček otočil aby se podíval, kde je druhý borderák. A zjistil, že stojí uprostřed obývacího pokoje a čůrá. Vůbec ho nenadchlo, že Monty asi potřetí v životě zkusil zvednout nohu. Místo toho na něj zařval. Já jsem se lekl a celý se schoval k paničce. Monty se lekl taky a začal utíkat ke dveřím. Cestou ještě trochu uchcával. Páníčkovi došlo, že asi nebude ten nejlepší čas pedagogickou rozpravu, ale že je třeba honem ven. Zavelel „Kluci, jdeme čůrat“ a já vyrazil za nimi nejkratší cestou. Vánočním stromečkem. Do kabelu se světýlky na něm jsem se zamotal vlastně jen málo. I tak jsem ho ale roztočil jako čamrdu a některé ozdoby (naštěstí slaměné) z něj skončily až na druhém konci místnosti. Panička se snažila situaci zachránit, takže vystartovala z gauče, přeskočila louži a objala stromeček.

Byl to prostě krásný večer a měsíček na nebi svítil jako z pohádky.
 

Váš Barney

p.s. Montík není čuně, tohle se mu už velmi velmi dlouho nestalo, jen se asi hodně napil a byl moc rozespalý