Očista kožichu

19.11.2010 09:37

Nemám rád koupání. Tedy rozumějte, koupání doma. V rybníku, to je jiná. Z toho mě musí vyndavat podběrákem, jinak ven nevylezu. Ale když teď, na podzim, přijdu domů se špinavými tlapkami a bříškem, cpou mě ti moji naprosto nedůstojně a bez kousku úcty do sprchového kouta. Jeden mě tahá za hlavu, druhý postrkává zadek. Já přitom kladu maximálně pasivní odpor. Nezvedám nohy a stojím jako vyřezaný. Když mě tam chcete, tak si mě tam dostaňte. Já vám ale pomáhat rozhodně nebudu.

Když už mě pod sprchu dostanou, tak si sednu. Z toho mají páničci velikou "radost" a vrčí na mě, že takhle mi přece nemůžou umýt zadní nohy a ocásek. Mě to nevadí a dělám, že žádné zadní nohy nemám.

Nezmínil jsem se o tom, že na moje mytí bývají většinou oba dva páníčci. Jeden mě myje ve sprše. Druhý číhá s ručníkem za dveřmi sprchového kouta. Vymyslel jsem takovou prima hru: když mě konečně vypustí ven, projedu jako ještěrka pod nastaveným ručníkem za záda páníčka a otřepu se. Jůůů, občas se mi povede pověsit i slinu na zeď!!! Ta je za bonusové body.

Když to vezmu trochu s nadhledem, tak jim rozumím. Je prima, že se o mně tak starají. Čemu ale nerozumím je to, proč se nestarají sami o sebe a nenechají očistu na mě. A proč mě kvůli ní vždycky strkají do toho pitomého sprcháče. Já bych se očistil sám a stejně dobře. Jen k tomu chci mít trochu pohodlnější a příjemnější místo. Třeba gauč.