Počasí se umoudřilo, zima se vrátila

26.01.2011 21:58

Hurá! Počasí se vrátilo k tomu, co mu přikazuje kalendář a máme zase zimu. Tedy takhle: já mám teplo rád, ale nemám rád sprchování nohou. Já to tedy jako strpím, to jo, ale rád to fakt nemám. No a když je sníh, jsou nohy po návratu z procházky snad ještě čistější, než před ní. Což je prima.

Vyrazili jsme s Dagem na procházku do lesa. Stala se mu taková nešťastná věc: při běhu za letící šiškou dostal smyk a upadnul do sněhu přímo na hubu. To jsme se museli všichni tvářit, jako že jsme nic neviděli a rozhodně se v takovou pohnutou chvíli nesmí nikdo smát. On by se totiž zlobil a na dotyčného provinilce by byl uražený. I vrčet umí. Přece jen je starší než já a snaží se působit důstojně, když má vedle sebě mě. A let po hubě do borůvčí příliš noblesní není :-)