Předváděčka agility a jak to nakonec dopadlo

20.08.2011 19:18

Ahoj rafani,

dneska jsem byl ukázat ve vesnicích Senec a Zavidov jak vypadá (přibližně) agility. Pořádali tam dětské dny. To já se převedu moc rád. Přikládám pár fotek.

 

Jenže mám malér. Já totiž agility hrozně moc prožívám a když běží někdo jiný, intenzivně fandím celým psem. A občas to se mnou škubne až na konec vodítka. A to se mi stalo právě při té první předváděčce. Držela mě panička. A stěžovala si, že od toho mého výpadu jí bolí a natíká prst. Je statečná, ještě se mnou zvládla přejet do další vesnice a udělat další krátké představení. No a pak už mě odvezla domů a jela ke svému doktorovi. Nevím k jakému veterináři chodí, asi k jinému než já. A ten její doktor jí nechtěl věřit, že vřetenovou zlomeninu kosti získala držením borderky na vodítku. Tady přikládám snímeček.

 

Váš průšvihář Barney