Silvestr

17.01.2011 20:42

Jsem neprůstřelný. Nebo tak něco. Mám to v papírech. Je tam napsáno "netečný ke střelbě" nebo tak nějak. Nevím co si o tom myslet, ale páníčci to zatím naštěstí nechtěli vyzkoušet.

Bouchání, které se objevovalo od Mikuláše a sílilo směrem k Silvestru mě nechávalo zcela v klidu. Páníček zařídil velmi pohodový Silvestr, neboť někde něco chytil, bylo mu mizerně a polykal antibiotika. Navštívili jsme rodiče mých páníčků a zbytek večera jsme byli doma. Televize tiše broukala nějaké nesmysly a páníčci si četli. Já spal. Asi v hodinu před půlnocí nějaký nedočkavý soused prásknul nějakou petardu. Uznejte, že takové probuzení je strašná nehoráznost a já se zdravě rozčílil. Stoupnul jsem si na pelíšku a 3x jsem silným hlasem štěknul. Pak jsem si zase lehnul a spal dál. O půlnoci se prý bouchalo nějak víc, ale o tom vím jen z vyprávění od páníčka. Já to zaspal.