Závodili jsme v Berouně

06.05.2012 16:39

Ahoj kamarádi,

sebrali jsme odvahu a přihlásili se po dlouhé době na závody. Neoficiální, ale i tak to byla odvaha, vzhledem k tomu, jak moc já, Barney, shazuju skočky a jak moc u toho Montík vypadá otráveně a roztěkaně. Panička s námi už trochu ztrácela naději, ale tyhle závody, to bylo něco. Konaly se v sobotu 5. května v Berouně. A páníčci z nich byli celí paf. Z nás. A z výsledků.

 

Zní to totiž neuvěřitelně, ale já jsem vyhrál!!!!!!!!!!!!! Montík byl 4. ze dvanácti hafanů, což je také naprosto úžasné. Tedy, abychom to uvedli trochu na správnou míru, je třeba poctivě uvést, v jakých kategoriích jsme startovali. Já byl v pokročilých a skákal jsem MEDIUM výšku, nikoli L které bych vzhledem ke své velikosti správně měl. Ale vůbec jsem neshazoval, což při našich trénincích není ani trochu pravidlem, i při "M" skočkách. Monty byl v kategorii začátečníků a skákal také střední výšku. A šlo mu to krásně, kdyby mu to v jednu chvíli panička nepokazila, mohl mít medaili taky. Takhle jsme odjížděli jen s jednou, ale za to se zlatou. K medaili jsem dostal krásný dort a ještě krásnější     diplom, který byl nakreslen od dětí z mateřské školky    . Skvělý nápad, každý na stupních vítězů měl svůj originální diplom a všechny byly krásné, s agility tématikou.

 

Ze závodů je pár našich obrázků tady a tady je velká spousta pěkných obrázků od Moniky, která u nás trénuje svého bágla (baset + bígl). O pár řádek níže se můžete mrknout na ten vyhraný dort (malý kousek jsem dostal ochutnat a je fakt moc dobrý) a taky tam máte naše výsledky. Račte si povšimnout mého trysko-času a v druhém běhu značného odstupu od druhého místa.

 

Výsledky:

Barney

Monty

 

Váš velmi pyšný (a ze závodů unavený)

Barney

p.s. děkujeme Ivče a Beebee za vyfocení výsledků